Periodisme ciutadà i espai public a la Societat de la Informació
Resum
Amb el desenvolupament de les noves tecnologies digitals i amb la seva expansió i implantació massiva en gairebé tots els àmbits de la nostra societat s'ha desenvolupat una fórmula comunicativa que es coneix com "periodisme ciutadà". L'objectiu principal d'aquest treball és determinar fins a quin punt es pot titllar com a ciutadà aquest tipus de comunicació basada en les noves tecnologies Y referent a això la pregunta que es planteja, sobretot a partir de la seva relació amb la noció d'espai públic i amb l'anomenada "determinació de l'agenda", és si aquesta intervenció dels no professionals representa realment una oportunitat i amplia la capacitat de participació dels ciutadans o si, al contrari, estem en la majoria de les seves manifestacions davant d'una manera de fer front a la crisi de la identitat i de la legitimitat que viu els mitjans de comunicació i el periodisme.Paraules clau
Periodisme ciutadà, ciutadania, espai públic, noves tecnologies de la información, periodisme digital, Societat de la InformacióPublicades
11-02-2011
Com citar
Salvat-Martinrey, G., & Serrano-Martín, V. (2011). Periodisme ciutadà i espai public a la Societat de la Informació. Anàlisi, (41), 69–85. https://doi.org/10.7238/a.v0i41.1192
Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.