Competència digital en educació primària i secundària. Models teòrics, eines d'avaluació i investigació empírica
Resum
Durant els últims anys el tema de la competència digital en els seus diferents aspectes ha estat objecte d'un creixent interès. Els organismes internacionals han destacat a importància d'aquesta competència per a l'aprenentatge permanent i la inclusió en la societat de la informació en una sèrie de documents oficials. Dins d'aquest context, la investigació educativa ha de proporcionar models conceptuals coherents amb els objectius de l'escola i que es puguin posar en pràctica dins del currículum escolar. En aquest article, introduïm un model teòric, orientat a l'educació, per desenvolupar aquesta competència i un conjunt d'eines per avaluar-la en el context escolar.Paraules clau
Competència digital, avaluació, educació primària i secundàriaPublicades
21-11-2010
Com citar
Calvani, A., Fini, A., & Ranieri, M. (2010). Competència digital en educació primària i secundària. Models teòrics, eines d’avaluació i investigació empírica . Anàlisi, (40), 157–171. https://doi.org/10.7238/a.v0i40.1151
Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.
Drets d'autor (c) 2010 Antonio Calvani, Antonio Fini, Maria Ranieri

Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement 4.0.