Competència digital en educació primària i secundària. Models teòrics, eines d'avaluació i investigació empírica

Autors/ores

  • Antonio Calvani
  • Antonio Fini
  • Maria Ranieri

Resum

Durant els últims anys el tema de la competència digital en els seus diferents aspectes ha estat objecte d'un creixent interès. Els organismes internacionals han destacat a importància d'aquesta competència per a l'aprenentatge permanent i la inclusió en la societat de la informació en una sèrie de documents oficials. Dins d'aquest context, la investigació educativa ha de proporcionar models conceptuals coherents amb els objectius de l'escola i que es puguin posar en pràctica dins del currículum escolar. En aquest article, introduïm un model teòric, orientat a l'educació, per desenvolupar aquesta competència i un conjunt d'eines per avaluar-la en el context escolar.

Paraules clau

Competència digital, avaluació, educació primària i secundària

Publicades

21-11-2010

Com citar

Calvani, A., Fini, A., & Ranieri, M. (2010). Competència digital en educació primària i secundària. Models teòrics, eines d’avaluació i investigació empírica . Anàlisi, (40), 157–171. https://doi.org/10.7238/a.v0i40.1151

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.