Tendències i models de l'alfabetització mediàtica a Europa: entre les competències digitals i la comprensió crítica

Autors/ores

  • José Manuel Pérez-Tornero
  • Oralia Paredes
  • Glòria Baena
  • Santiago Giraldo
  • Santiago Tejedor
  • Núria Fernández

Resum

El present article se centra en l'estudi i anàlisi dels diferents models i estratègies que la Unió Europea (UE) ha desenvolupat en l'última dècada amb l'objectiu d'adaptar-se a la nova i canviant conjuntura comunicativa i social. Amb l'objectiu d'establir com la UE s'ha adaptat a aquest nou panorama, s'identifiquen i descriuen els principals models d'alfabetització (des de la digital fins a la mediàtica) aplicats en els últims deu anys.

Paraules clau

Alfabetització digital, Lectura crítica, educació en mitjans, participació ciutadana

Publicades

21-11-2010

Com citar

Pérez-Tornero, J. M., Paredes, O., Baena, G., Giraldo, S., Tejedor, S., & Fernández, N. (2010). Tendències i models de l’alfabetització mediàtica a Europa: entre les competències digitals i la comprensió crítica. Anàlisi, (40), 85–100. https://doi.org/10.7238/a.v0i40.1146

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.