El videojoc com a marc expressiu. Estètica, regles i mons de referència
Resum
L'auge de l'oci electrònic reclama jocs cada vegada més complexos des del punt de vista tècnic i narratiu. El present article parteix d'una concepció del videojoc com a vivència narrativa per estudiar i proposar una tipologia del joc centrada en l'enmarcació d'un món de referència donat. A través del framing, l'estètica i les regles, es construeixen diferents tipus de mons de joc que oscil·len des de la mímesis lúdica fins a la subversió persuasiva del món de referència.Paraules clau
Videojocs, narrativa, perspectiva lúdica, persuasió, framingPublicades
01-06-2011
Com citar
Planells de la Maza, A. J. (2011). El videojoc com a marc expressiu. Estètica, regles i mons de referència. Anàlisi, (42), 65–78. https://doi.org/10.7238/a.v0i42.1203
Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.
Drets d'autor (c) 2011 Antonio José Planells de la Maza

Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement 4.0.