La generació digital davant un nou model de televisió: continguts i suports preferits

Autors/ores

  • Patricia González Aldea
  • Nereida López Vidales

Resum

Aquest article parteix d'un projecte d'investigació l’objectiu del qual és descobrir les preferències i hàbits de consum dels joves davant el nou model de televisió: la hipertelevisió. A la generació digital li agrada la televisió –segons els primers resultats d'enquestes realitzades a joves de 18-25 anys–, però està deixant de veure-la en la forma tradicional. Demanden l'adequació de continguts televisius als nous suports –com a Internet o el telèfon mòbil–, així com la innovació en els formats: més interactius i participatius. Rebutgen la programació actual i la qualifiquen de poc variada, sensacionalista i amb excés de premsa rosa. Els formats preferits són sèries, cinema i, en tercer lloc, documentals. Entre les seves propostes de contingut per a la nova televisió els joves demanen més actualitat, informació i oci.

Paraules clau

Televisió, hipertelevisió, joves, generació digital, contingut, formats, suports, Internet

Publicades

2011-12-01

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.