La generació digital davant un nou model de televisió: continguts i suports preferits
Resum
Aquest article parteix d'un projecte d'investigació l’objectiu del qual és descobrir les preferències i hàbits de consum dels joves davant el nou model de televisió: la hipertelevisió. A la generació digital li agrada la televisió –segons els primers resultats d'enquestes realitzades a joves de 18-25 anys–, però està deixant de veure-la en la forma tradicional. Demanden l'adequació de continguts televisius als nous suports –com a Internet o el telèfon mòbil–, així com la innovació en els formats: més interactius i participatius. Rebutgen la programació actual i la qualifiquen de poc variada, sensacionalista i amb excés de premsa rosa. Els formats preferits són sèries, cinema i, en tercer lloc, documentals. Entre les seves propostes de contingut per a la nova televisió els joves demanen més actualitat, informació i oci.Paraules clau
Televisió, hipertelevisió, joves, generació digital, contingut, formats, suports, InternetPublicades
01-12-2011
Com citar
González Aldea, P., & López Vidales, N. (2011). La generació digital davant un nou model de televisió: continguts i suports preferits . Anàlisi, (44), 31–48. https://doi.org/10.7238/a.v0i44.1425
Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.
Drets d'autor (c) 2011 Patricia González Aldea, Nereida López Vidales

Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement 4.0.