Règim de regulacio? comunicativa i aproximacio? mediàtica a actors poli?tics: proposta de dimensions per al seu anàlisi
Resum
En aquest article es realitza una proposta de dimensions des de les quals analitzar el condicionament del règim de regulació comunicativa sobre els mecanismes d'aproximació mediàtica a actors polítics com a objectes de referència. Per a això s'acudeix a aportacions teorico-conceptuals provinents de la perspectiva de l'economia política crítica de la comunicació i l'àrea de la sociologia de la producció de notícies, específicament de l'anàlisi de l'organització social del treball periodístic. Es defensa també la dimensió integradora de posicionament estructural, des de la qual s'intenta comprendre els complexos vincles entre l'organització social del treball periodístic i el règim de regulació comunicativa com a part de les condicions socials de possibilitat de l'orientació simbòlica de les institucions mediàtiques en l'esfera pública.Paraules clau
regulacio? comunicativa, actors poli?tics, sociologia de la produccio? de notícies, economia poli?tica cri?tica de la comunicacio?.Publicades
01-12-2012
Com citar
Somohano Fernández, A. (2012). Règim de regulacio? comunicativa i aproximacio? mediàtica a actors poli?tics: proposta de dimensions per al seu anàlisi. Anàlisi, (47), 19–36. https://doi.org/10.7238/a.v0i47.1893
Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.